صنایع‌دستی

اخذ رتبه دوم اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در راستی آزمایی طرح‌های اشتغال خراسان جنوبی

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی خراسان جنوبی از اخذ رتبه دوم اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در راستی آزمایی طرح‌های اشتغال خراسان جنوبی خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، حسنعلی فولادی گفت: اخذ رتبه دوم اداره‌کل با امتیاز 55/98% ، نشان از دقت عمل، اشراف و نظارت دقیق بر اشتغال و صحت عملکرد میدانی مدیران وکارشناسان ادارات شهرستان و ناظران استانی در حوزه صنایع‌دستی دارد.
معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی خراسان جنوبی افزود: به منظور راستی آزمایی اشتغال ایجاد شده توسط دستگاه‌های دولتی، هیئت نظارت اشتغال استان با حضور نمایندگان و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و ناظران فرمانداری‌ها در سطح استان اقدام به راستی آزمایی تسهیلات اعطایی می‌کند.
فولادی گفت: امسال اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی بین 35 دستگاه اجرایی فعال در امر اشتغال موفق به اخذ رتبه دوم شد.
او افزود: طرح‌های اشتغال پشتیبان و خانگی در حوزه صنایع‌دستی که تسهیلات مشاغل خانگی وتسهیلات بند الف تبصره 18 دریافت می‌کنند می‌بایست نسبت به راه‌اندازی کارگاه، خرید تجهیزات مرتبط بارشته مورد نظر و ایجاد و ثبت اشتغال اقدام کنند. نظارت بر تحقق تعهدات دریافت کنندگان تسهیلات در چندین مرحله انجام می‌گیرد تا از هرگونه انحراف طرح قبل از اعطای تسهیلات ممانعت به عمل آید.
معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی خراسان جنوبی گفت: اخذ رتبه فوق در حالی محقق شده که میزان اعطای تسهیلات در سال گذشته بسیار مناسب و کافی بود و در استان هم توانستیم با جذب 100 درصدی تسهیلات تبصره 18 در بین 31 استان کشور رتبه اول را به در جذب تسهیلات کسب کنیم. سال گذشته بیش از 44 میلیارد تومان تسهیلات به صنعتگران اعطا کردیم که تاکنون بی‌سابقه بوده است.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا