گردشگری

حضور فعال شهرستان طبس در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان طبس گفت: شهرستان طبس با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار بالا در حوزه‌های مختلف گردشگری اعم از مذهبی، طبیعی، تاریخی، صنایع‌دستی، کشاورزی، معدنی و … در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری حضور فعالی داشت.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، محمد عرب بیان کرد: در نمایشگاه گردشگری معمولاً برنامه‌های یک‌ساله تورها و مسافرت‌های گردشگری داخلی و خارجی برنامه‌ریزی و زمینه‌سازی می‌شود و امسال با برنامه‌ریزی قبلی و جلسات مختلفی که برگزار شد به‌صورت هدفمند در نمایشگاه شرکت کردیم. در غرفه شهرستان سه نفر از فعالین گردشگری و تور لیدرهای شهرستان با ارائه بروشورهای مختلف و برنامه تورهای یک‌روزه و چندروزه و ارائه محتوای تصویری، نقشه راهنمای و ارسال لینک سایت معرفی جاذبه‌ها و تأسیسات گردشگری شهرستان برای مراجعین غرفه، به معرفی ظرفیت‌های مختلف شهرستان پرداختند.
عرب افزود: همچنین صنعتگر رشته سبدبافی شهرستان در محل غرفه اداره کل استان به اجرای زنده مشغول بود.
او گفت: یکی دیگر از برنامه‌های ابتکاری و نو که امسال مراجعین به غرفه شهرستان و استان با آن مواجه بودند، بازسازی و نمایش شخصیت عمادالمک از حاکمان و بزرگان قدیم ولایت طبس بود که با استقبال مراجعه‌کنندگان مواجه شد.
عرب همچنین اضافه کرد: دیدار با مدیران ستادی و پیگیری مسائل حوزه‌های مختلف گردشگری و میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی شهرستان ازجمله زیرساخت‌های موردنیاز طرح‌های گردشگری، دیدار و گفتگوی چهره به چهره با مدیران آژانس‌های گردشگری و تورلیدرهای فعال و … از دیگر برنامه‌ها و مسائلی بود که در نمایشگاه به‌صورت جدی برنامه‌ریزی و انجام شد.

مشاهده بیشتر

اداره شهرستان طبس

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اداره شهرستان طبس
دکمه بازگشت به بالا