گردشگری

مسافران و گردشگران هرگونه تور و بسته خدمات سفر را از دفاتر مجاز و سایت‌های معتبر تهیه کنند

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی گفت: مسافران و گردشگران نوروزی برای تهیه هرگونه تور و بسته خدمات سفر تنها از طریق سایت‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی معتبر اقدام کنند.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی ، رتضی عربی امروز سه‌شنبه 1 اسفندماه ۱۴۰۲ گفت: مسافران و گردشگران می‌بایست قبل از تهیه و خرید هرگونه تور و بسته خدمات سفر از طریق مراجعه حضوری یا فضای مجازی از دارابودن مجوز فعالیت معتبر و نماد اعتماد الکترونیکی (ای نماد) اطمینان حاصل کنند.
معاون گردشگری استان خراسان جنوبی افزود: در همین راستا فهرست دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری معتبر و مجاز به فروش بسته سفر در سامانه جامع دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری (سادارا) به آدرس: ta.mcth.ir در دسترس همگان است.
عربی از مسافران خواست از مجاز بودن آژانس‌های مسافرتی از طریق اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اطمینان حاصل کرده و بیان کرد: تمامی دفاتر خدمات مسافرتی مجاز، به‌منظور ارائه هرگونه خدمات گردشگری اعم از تور، رزرو هتل و اخذ ویزا موظف به عقد قرارداد با مسافران هستند.
او گفت: مسافران و گردشگران از طریق سامانه ملی سفر با شماره 09629 می‌توانند شکایات خود به صورت 24 ساعته در ایام تعطیلات نوروز ثبت و پیگیری کنند.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا