گردشگری

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی خبر داد: آغاز عملیات اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی، از 25 اسفندماه

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: از 25 اسفندماه برنامه ویژه ستاد اجرایی خدمات سفر در استان آغاز می‌شود.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان طبس که با حضور امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی روز شنبه 20 اسفندماه 1401 برگزار شد، بیان کرد: خراسان جنوبی میزبان مسافرینی از سراسر کشور برای زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر برای ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی تشکیل شده و تمهیدات لازم برای ارائه خدمات سفر به مسافرین اندیشیده شده است.
عباس‌زاده بابیان اینکه طبس ازجمله شهرستان‌های مهم حوزه گردشگری و مسافرپذیر خراسان جنوبی است، ادامه داد: با ویژگی‌های خاص طبیعی و تاریخی، طبس ازجمله نقاط مهم هدف گردشگری هموطنان در کشور قلمداد می‌شود و وجود حرم مطهر حضرت حسین موسی الکاظم (ع) هم بر جاذبه‌های شهر طبس افزوده است.
معاون استاندار با تأکید بر اینکه همانند سال‌های گذشته تمام دستگاه‌های اجرایی و خدماتی باید آمادگی لازم برای پذیرش مسافران را داشته باشند، گفت: ازآنجایی‌که شهرستان طبس ورودی هموطنان از 8 استان کشور به خراسان جنوبی است برای تمهیدات لازم و برنامه‌ریزی ویژه در این منطقه جلسه ستاد ساماندهی خدمات سفر استان را با مدیران منطقه‌ای و استانی در این شهرستان برگزار کردیم.
عباس‌زاده با تأکید بر اینکه تمام نیروهای خدماتی و اورژانسی آمادگی لازم را برای ارائه خدمات به مسافران دارند و تمهیدات لازم اندیشیده شده، گفت: از مردم می‌خواهیم با رعایت اصول راهنمایی و رانندگی سفری ایمن را تجربه کنند.
او ادامه داد: درخواست ما از مردم این است که با سفر به خراسان جنوبی و به‌ویژه شهرستان طبس این استان را به‌عنوان سفر گردشگری خود انتخاب کنند.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی
دکمه بازگشت به بالا