گردشگری

به مناسبت دهه فجر تور گردشگری اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان فردوس برگزار شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فردوس گفت: به مناسبت دهه‌ی مبارک فجر، تور گردشگری اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری شهرستان فردوس به همت امور بانوان فرمانداری و با مساعدت و همکاری شهرداری فردوس برگزار شد .
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، کاظم شبنم‌زاده ضمن تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این برنامه که با هدف ایجاد نشاط و شادابی و امیدآفرینی در بین بانوان و نیز آشنایی با فرهنگ و آیین کهن بومی و نبوغ گذشتگان این دیار برگزار شد.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فردوس افزود: در این تور از شهر تاریخی تون، محله تاریخی سردشت، موزه‌ی مردم‌شناسی، بناهای تاریخی شهرستان و مجموعه قنات جهانی بلده و … بازدید و توضیحات فنی و کارشناسی توسط کارشناسان اداره میراث‌فرهنگی شهرستان ارایه شد .
شبنم‌زاده اظهار کرد: هم‌چنین شرکت‌کنندگان با حضور در مردخانه قنات جهانی بلده در نشست تخصصی زیست محیطی با محوریت حفظ زیست‌بوم‌ها و عناصر حیاتی قنات بلده شرکت کردند و آموزش‌های لازم برای حفظ ارزش‌های زیست محیطی با مشارکت بانوان، را دیدند.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا