گردشگری

نهضت بهسازی سرویس‌های بهداشتی در سطح محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی آغاز شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی از آغاز نهضت بهسازی سرویس‌های بهداشتی در سطح محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی خبر داد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های خدمات‌رسانی به گردشگران، خدمات‌رسانی در حوزه بهداشت گردشگران و مسافران است و تجهیز سرویس‌های بهداشتی از الزامات زیرساخت‌های گردشگری است. در این راستای نهضت بهسازی سرویس‌های بهداشتی در سطح 6 محور مواصلاتی استان به همراه نصب تابلوی راهنمای مسیربا اعتبار 10 میلیارد ریال آغاز شده است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: تعداد 102 سرویس‌های بهداشتی در سطح استان وجود دارد که 50 مورد آن متعلق به شرکت توسعه ایرانگردی و جهانگردی و زیر مجموعه میراٍث‌فرهنگی است و مابقی متعلق به ادارات آستان قدس و بخش خصوصی است و در فاز اول تعداد 40 مورد در دست بهسازی و تجهیز قرار گرفته است.
شاه‌وردی ضمن بیان اینکه بهبود و توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران همواره از برنامه‌های این اداره‌کل به شمار می‌رود، افزود: 6 میسر مواصلاتی مورد نظر شامل مسیر بیرجند – سربیشه و نهبندان، مسیر بیرجند – قاین به سمت مشهد، مسیر بیرجند- خوسف- دیهوک و طبس، مسیر بیرجند- خوسف- خور- زنوغان و دیگ رستم به سمت کرمان، مسیر طبس- جوخواه به سمت تهران و مسیر طبس- دیهوک- فردوس به سمت مشهد است که بیشتر در مسیر مسافران و گردشگران قرار دارد.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا