مدیرکل

حضور فرمانده بسیج میراث‌فرهنگی خراسان جنوبی در همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات کل میراث‌فرهنگی

فرمانده بسیج میراث‌فرهنگی خراسان جنوبی در دومین همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی که در محل سالن فجر وزارتخانه برگزار شد، حضور یافت.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، این همایش روز سه‌شنبه ۲۴ آبان آغاز شد به مدت دو روز تا چهارشنبه ۲۵ آبان ادامه داشت.
در این همایش مهمترین موضوعات مرتبط با حوزه فعالیت‌های بسیج ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ۳۱ استان و اهداف، ماموریت‌ها و چشم‌اندازهای مرتبط با این حوزه تبیین شد.
این همایش دو روزه با برگزاری کلاس سواد رسانه‌ای با حضور مسعود بصیری و سخنرانی حجت‌الاسلام شاهانی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج اقشاری و ادارات و سخنرانی تعدادی از مدیران این وزارتخانه همراه بود.
همچنین در این همایش، یکی از استادان دانشگاه امام حسین(ع)، جانشین حفاظت سپاه استان تهران، سعید اوحدی معاون توسعه مدیریت وزارت‌ میراث‌فرهنگی، سید حسین علوی مدیرکل دفتر بازاریابی و تجاری‌سازی و تعدادی دیگر از مسئولان و استادان حوزه بسیج و رسانه سخنرانی داشتند.
علیرضا مسافر فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در آغاز به کار این همایش در سخنانی با اشاره به جایگاه و نقش بسیج در صحبت‌های امام راحل و مقام معظم رهبری بر تدوین و تبیین نقش بسیج در دستیابی به اهداف و ماموریت‌های بخش‌های مختلف جامعه از جمله ادارات و سازمان‌ها تاکید کرد.
او با تاکید بر حفظ روحیه بسیجی در تمام بخش‌ها، افزود: به طور حتم توسعه هرچه بیشتر برنامه‌ها با حفظ روحیه بسیجی و جهادی امکان‌پذیر است.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی
دکمه بازگشت به بالا