گردشگری

در بازدید میدانی، طرح‌های گردشگری در حال اجرای شهرستان زیرکوه بررسی شد

مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زیرکوه گفت: در بازدید میدانی، طرح‌های گردشگری در حال اجرای شهرستان زیرکوه بررسی شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، عباس حبیبی برکوک بیان کرد: در این بازدید معاون توسعه مدیریت، ذیحساب، نماینده دیوان محاسبات استان و مسئول دفتر فنی اداره‌کل استان حضور داشتند
مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زیرکوه اهداف این سفر را بازدید از طرح مسجد جامع روستای افین و طرح گردشگری روستای تجنود اعلام کرد و گفت: کانال اجراشده دفع رطوبت در طرح مرمت مسجد جامع روستای افین و هم‌چنین پروژه برق‌رسانی به طرح گردشگری روستای تجنود در این سفر مورد بازدید قرار گرفت.
حبیبی برکوک افزود: مرتضی سورگی مسئول دفتر فنی اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان توضیحاتی در خصوص عملیات انجام شده در این دو طرح ارائه داد.
مسجد جامع افین با بنایی ماندگار و طراحی و معماری دیدنی، از دوران سلجوقی به یادگار مانده است. اگر چه از این مسجد تنها دیواره‌ها و گلدسته‌های اطراف ایوان باقی مانده‌اند، اما هم چنان بزرگی و عظمت اثر، بازدیدکننده را مبهوت و مسحور خود می‌کند دره زیبا و سرسبز تجنود یکی از جاذبه‌های زیبای خدادادی و بهشت گردشگران است که در فصل بهار و تابستان میزبان مسافران زیادی است که خوشبختانه با تکمیل طرح گردشگری در این نقطه سرسبز، تسهیلات مناسبی برای بازدیدکنندگان فراهم خواهد شد.

مشاهده بیشتر

نمایندگی شهرستان زیرکوه

آخرین اخبار و تازه‌ها از حوزه‌های مختلف میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نمایندگی شهرستان زیرکوه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا