گردشگری

تردد ۲میلیون و ۸۳۴ هزار و ۶۴۰ وسیله نقلیه از محورهای خراسان جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: از ۲۴ اسفندماه تا پایان روز ۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، ترددهای ثبت‌شده در محورهای خراسان جنوبی ۲ میلیون و ۸۳۴ هزار تردد بوده است.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، اسدالله جلال‌زاده صبح دوشنبه 6 فروردین‌ماه 1403 اظهار کرد: با شروع طرح نوروزی از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا پایان روز ۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، ترددهای ثبت‌شده توسط ۸۰ دستگاه تردد شماری استان ۲ میلیون و ۸۳۴ هزار و ۶۴۰ تردد بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل شاهد افزایش ۱ درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی استان بوده‌ایم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: از این تعداد ۲ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۸۶ تردد مربوط به وسایل نقلیه سبک و تعداد ۴۵۰ هزار و ۵۵۴ تردد نیز به وسایل نقلیه سنگین تعلق داشته است.
او یادآور شد: در مدت‌زمان مذکور تعداد ۲۷۰ هزار وسیله نقلیه وارد استان و ۲۷۱ هزار وسیله نقلیه نیز از استان خارج شدند.
جلال‌زاده افزود: همچنین از ابتدای طرح نوروزی، تردد بین استانی از محورهای استان خراسان جنوبی نسبت به بازه مشابه طرح نوروزی سال گذشته ۲ درصد کاهش داشته است؛ و بیشترین تردد استان در محورهای بیرجند – قاین، بیرجند – سربیشه و قاین – گناباد و فردوس_بجستان بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: طی این مدت ۳ هزار و ۹ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان صورت گرفته و پاسخ داده شده است.
او همچنین با اشاره به اینکه اکیپ‌های راهداری به‌صورت مستمر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول به خدمت‌رسانی در طول راه‌های استان هستند، ادامه داد: از هم‌وطنان عزیز درخواست می‌شود برای حفظ سلامت خود و همراهان، نکات ایمنی سفر با خودروهای شخصی را رعایت فرمایند و با سرعت مطمئنه در جاده‌ها تردد کنند. همچنین قبل از آغاز سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها می‌توانند با تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان تماس حاصل فرمایند.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا