گردشگری

دومین جلسه ستاد سفر قاین برگزار شد

دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان قاینات، ویژه نوروز 1403 با حضور فرماندار و رییس ستاد خدمات سفر شهرستان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، بخشداران، شهرداران، مسئولین کمیته‌ها، اصحاب رسانه و سایر مدعوین برگزار شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، محمد محمدی فرماندار قاینات و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان در سخنانی ضمن گرامیداشت روز شهردار و تبریک این روز به شهرداری شهرهای تابعه شهرستان و تقدیر از زحمات این عزیزان و مجموعه شهرداری، از تلاش‌هایی که تاکنون توسط اعضای ستاد سفر صورت گرفته تقدیر کرد.
فرماندار و رییس ستاد خدمات سفر شهرستان قاین از مدیران دستگاه‌های عضو و مسئولین کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر خواست با توجه به زمان اندکی که تا پایان سال مانده، به طور ویژه موارد باقیمانده از مصوبات ستاد را اجرایی کنند و افزود: این روزها مهم‌ترین برنامه ستاد سفر، ایجاد و راه‌اندازی اماکنی مانند آب ترش نوغاب حاجی آباد، آسفالت محوطه مجتمع بین‌راهی شهرداری خضری، لکه‌گیری و تکمیل آسفالت محورهای مواصلاتی شهرستان، تشکیل ستاد استقبال از بهار، پاک و زیباسازی ورودی‌های شهرها و… است که در جلسه اول مصوب شده و می‌بایست تاکنون آماده بهره برداری می‌شد.
محمدی در ادامه از مسئول کمیته نظارت و بازرسی خواست در اسرع وقت نسبت به بازدید و ارائه گزارش از آخرین اقدامات و وضعیت عملیاتی شدن مصوبات اقدام کند.
حمید عباس‌زاده رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قاینات شهرستان قاین و دبیر ستاد، در سخنانی ضمن تشکر از دستگاه‌های اجرایی که نسبت به اجرای مصوبات جلسه اول اقدام کرده‌اند بر چند مورد مانند ارسال آمار روزانه به دبیرخانه برای ثبت در سامانه جانا، رعایت شئونات اسلامی با تکیه بر شعار: شهر ما روزه‌دار است، برگزار مراسم سال تحویل در اماکن عمومی، حضور نیروهای امر به معروف و نهی از منکر در مناطق پربازدید، تسریع در ارسال فهرست کشیک، آمادگی خوابگاه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی و حسینیه‌ها برای مواقع بحرانی تأکید کرد.
عباس‌زاده گفت: با عنایت به ثبت جهانی آیین افطار، برپایی سفره‌های ساده افطاری در محل ایستگاه‌های خدماتی و اماکن تاریخی فرهنگی مذهبی مدنظر قرار گیرد.
در ادامه مسئولین کمیته‌ها از آخرین وضعیت اجرایی شدن مصوبات و هم چنین برنامه‌هایی که تاکنون اجرا کرده‌اند یا در دست اجرا دارند، گزارش به حاضرین ارائه دادند و به ارائه نقطه نظرات پرداختند که موارد 14 گانه به تصویب رسید.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا