گردشگری

بازدید بیش از ۶۵۴ هزار نفر از جاذبه‌های خراسان جنوبی در عیدفطر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: ۶۵۴ هزار و ۱۵۵ نفر تعطیلات عیدفطر ازجاذبه‌های خراسان جنوبی بازدید کردند.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، هادی شاه‌وردی روز شنبه ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با اشاره به آمار سفر و اقامت در تعطیلات عیدفطر در خراسان جنوبی اظهارکرد: از تاریخ ۲۲ فروردین‌ماه تا تاریخ ۲۴ فروردین تعداد اقامت‌کننده در اقامتگاه‌های رسمی خراسان جنوبی در مجموع ۳۱ هزار و ۶۰ نفر بوده است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی بیان کرد: در این مدت میزان اقامت در هتل‌ها هزار و ۱۵۱ نفر، در مجتمع‌های گردشگری هزار و ۹۸۶ نفر، میزان اقامت در مهمانپذیر ۴۹۶ نفر و در اقامتگاه‌های بوم گردی هفت هزار و ۳۴۸ نفر بوده است.
او ادامه داد: از تاریخ ۲۲ فروردین ماه تا تاریخ ۲۴ فروردین میزان اقامت در طرح خانه مسافر ۷۶۱ نفر، میزان اقامت در زائرسراها ۱۶ هزار و ۲۷۵ نفر، در اردوگاه‌ها ۵۴۱ نفر، میزان اقامت در مناطق نمونه گردشگری دو هزار و ۱۷۳ نفر و در مجتمع‌های بین راهی نیز ۳۲۹ نفر بوده است.
شاه‌وردی افزود: در این مدت میزان اقامت در اقامتگاه‌های غیررسمی ۱۵۸ هزار و ۷۵۰ نفر، در اقامتگاه‌های اضطراری هفت هزار و ۱۴۲ نفر و میزان اقامت در مجموع اقامتگاه‌های رسمی، غیررسمی و اضطراری ۱۹۶ هزار و ۹۵۲ نفر بوده است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی بیان کرد گفت: از تاریخ ۲۲ فروردین ماه تا تاریخ ۲۴ فروردین تعداد کل بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری خراسان جنوبی ۶۵۴ هزار و ۱۵۵ نفر بوده است.
او یادآور شد: از این میزان ۱۰۲ هزار و ۲۱۷ مورد بازدید از جاذبه‌های تاریخی، هزار و ۳۵۰ مورد بازدید از جاذبه‌های تفریحی، ۱۱۷ هزار و ۱۰۸ مورد بازدید از جاذبه‌های طبیعی، بازدید از جاذبه‌های فرهنگی نیز ۵۳ مورد و نیز بازدید از جاذبه‌های مذهبی ۴۱۱ هزار و ۸۳۲ مورد بوده است.
شاه‌وردی بیان کرد: میزان بازدید از موزه‌های خراسان جنوبی در این مدت نیز ۳۵ مورد بوده است.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا