صنایع‌دستی

افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی و سفال و سرامیک در باغ و عمارت جهانی اکبریه

معاون صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: به‌مناسبت 15 اکتبر روز جهانی هنر، نمایشگاه هنرهای تجسمی و سفال و سرامیک در باغ و عمارت جهانی اکبریه افتتاح شد.
به‌گزارش روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، حسنعلی فولادی بیان کرد: همزمان با روز جهانی هنر نمایشگاهی از آثار هنرمندان رشته صنایع‌دستی و هنرهای تجسمی، با حضور تعدادی از صنعتگران و پیشکسوتان حوزه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان در محل نگارخانه سرو باغ جهانی اکبریه افتتاح شد.
معاون صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: در این نمایشگاه تعداد 500 اثر در رشته‌های سفال و سرامیک، لعاب سنتی، پتینه‌کاری، منبت، نقاشی رنگ روغن آثارهنری و صنایع دستی صنعتگران شهرستان بیرجند مجتبی جانفدا، فرنوش معصومی و حمیرا زراعی به مدت 7 روز به نمایش گذاشته شده است.
فولادی گفت: این نمایشگاه از 22 مهر ماه تا 28 مهر ماه در محل نگارخانه سرو باغ و عمارت جهانی اکبریه بیرجند دایر خواهد بود.
معاون صنایع‌دستی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه معرفی تولیدات صنایع‌دستی از جمله رسالت‌های معاونت صنایع‌دستی است، درخشش و مشارکت گرم و پرشور صنعتگران را در نمایشگاه‌های سراسری و بین المللی آرزو کرد.
فولادی همچنین صنعتگران را به حضور و مشارکت در نمایشگاه سراسری که به زودی با حضور همه استان‌های کشور در استان خراسان جنوبی برگزاری خواهد شد، دعوت کرد.

مشاهده بیشتر

روابط عمومی

آخرین اخبار و تازه‌های مختلف اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا